Komt er 3e deel van LittleBigPlanet op Ps3?

Komt er een deel drie van LittleBigPlanet op Playstation 3?
Het lijkt me heel leuk als dat zo was! Ik heb het op internet gezocht, maar volgensmij is er nog niet duidelijk antwoord. Misschien dat iemand anders er meer van weet! ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens onderstaande bron:

"LittleBigPlanet 1 en 2 zijn ongetwijfeld één van de twee origineelste games van deze generatie. In beide games is het mogelijk om je eigen levels te maken in wel heel uitgebreide details. De game heeft een sterke community en ook redelijke fanbase. Een derde deel zou dan ook vanzelfsprekend zijn, echter is dit niet het geval. Media Molecule gaat zich namelijk concentreren op nieuwe ideeën.

- We're stepping away from Little Big Planet to focus on some new ideas. -

Dat vertelde één van de ontwikkelaars van LBP 1 en 2. Echter hoeven LittleBigPlanet fans niet getreurd te zijn want we krijgen nog een LBP game voor PS Vita, deze wordt echter niet gemaakt door Media Molecule.

Een LittleBigPlanet 3 zal dus de komende tijd niet gebeuren, maar naargelang de games door zijn gebruikers altijd nieuwe content krijgt. Hierdoor zullen de twee originele LBP games nog heel wat nieuwe content krijgen voor een lange tijd."

Oftewel, voorlopig niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel, nu weet ik al veel meer ;-)