Kan ik mijn ps3 slim een andere kleur geven zoals wit of rood

Kan ik ergens zulke kappen kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kappen gaat denk ik moeilijk worden, maar Ps3 skins zijn er wel, dit zijn stickers die je op de kap plakt, kijk eens op deze site http://designskins.nl/nl/producten/gamepads/sony/playstation-3-slim/ hier kan je zelf je skins ontwerpen en bestellen (kost volgens mij €19,95) en als je even verder googled zul je vast ook andere sites vinden die skins verkopen ;)