ik moet hulp hebben met een spel?

ik heb een spel die heet apb reload maar je moet weer 1.982 available memory hebben maar hoe krijg je zo veel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij moet niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke console/telefoon heb je het over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha aan sinterklaas vragen denk ik?

Antwoorden (3)

andere programma's op je computer deinstalleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je harde schijf zit te vol, je hebt geen ruimte om APB te installeren. Ik weet niet of je meerdere partities/schijven hebt (zoals C:\)?

Anders kan je het oplossen door programma's te deïnstalleren.

Een overzicht van je geïnstalleerde programma's kan je hier vinden: (WINDOWS XP)
Start >
Configuratiescherm >
Software

Hier staat een lijst met jouw geïnstalleerde programma's kijk wat je kan verwijderen klik op het programma dat je wil verwijderen en dan op de knop wijzigen/verwijderen.
In de meeste gevallen verschijnt er een installatiewizard om het programma te verwijderen... Verwijder zo veel dat je kan missen totdat je APB kan installeren.

Toegevoegd na 2 minuten:
ALS je dus wel andere partities hebt kun je kiezen voor een custom installatie en opslaan op een andere partitie.

De ruimte die je over hebt kun je bekijken bij
Deze Computer (Computer, Mijn Computer) >

Rechtermuisknop op C:\ (of andere als je die hebt) >

Eigenschappen

Hier zie je wat je gebruikt hebt en wat er nog beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een externe harde schijf aanschaffen voor bestanden als foto's, video's, films, etc.
Of een grotere harde schijf in je pc zetten.