Waarom is er nog niets bekend over de Playstation 4?

Ps3 is al vanaf 2006 uit, en de portable Ps Vita is nu al krachtiger dan de PS3 console, spellen van de PS3 en xbox worden simpelweg geport naar PC terwijl er steeds betere grafische kaarten voor PC zijn.. Hoe kan dit nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Omdat het geen Apple is die ieder jaar een nieuw iets moet uitbrengen om de fanboys gerust te stellen. De PS3 voldoet nog prima aan de eisen die worden gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ownd!
Tussen de playstaion 2 en 3 zat 6 jaar.
Dus om nu al (na 4 jaar dus) te vragen: hoe kan dit nou?
is een beetje voorbarig.

De playstation 2 voldeed niet meer aan de eisen die gesteld werden en de verbeteringen die op de tv's kwamen en de must voor een betere online gameplay.

De playstation 3 kan nog steeds prima aan deze eisen voldoen van de gamer. Er zal altijd wel iets zijn die sterker/beter of wat dan ook is.

Dat betekend niet dat je direct met een nieuwe versie hoeft uit te komen, alles werkt nu nog zoals het hoort dus kunnen ze nog wat meer tijd besteden aan een nieuwere versie om die nog beter te maken in plaats van hem nu al uit te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.ps4playstation4.com/ps4-release-date-countdown-begins

hier staat de release datum

nog ongeveer 1.3 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat sony beloofd heeft dat er tot 2015/2016 spellen gemaakt worden voor de ps3 zodat er straks niet meteen een ps4 uit komt waardoor de ps3 eigenaren zich genaaid voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens Sony zelf kan in dit geval de PS3 makkelijk 10 jaar meegaan(de mijne 1.5 jaar maargoed). Hij voldoet nu nog aan de eisen want er is nog geen directe concurrent, Xbox360 draait een beetje op het zelfde niveau. En het kost handenvol geld en dat is het em juist, de PS3 maakte al vanaf het begin verlies en nu nog steeds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat sony nu nog wilt focussen op de ps3..en de ps vita is niet krachtiger dan een ps3..daarnaast wilt sony nog geld verdienen op de ps3 en de ps3 kan nog lang genoeg mee..er is nog geen game die de ps3 100% benut..ps4 komt op zn vroegst 2013, maar ga er maar vanuit 2014..die site boven mij met 1.3 jaar is 100% bullshit..dus gewoon volhouden;) en het is makkelijker om te poorten dan een game speciaal op te bouwen voor de pc als je niet 100% zeker bent dat tie verkoopt..niet iedereen heeft een zware gamepc..