Je kunt hem ook met dat USB stekkertje in een pc of laptop steken, dan laadt hij ook op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een docking station kopen. Of gewoon de volgende keer met draad spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt ook speciale stekkers waar je een usb achterin kunt stoppen, en dan in het stopcontact doen, heb ik ook voor mijn telefoon :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een blokje kopen, die je in t stopcontact doet en daa je usb in doet. Zodat je je controller via je stopcontact oplaadt. Kost circa 10 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn adapters voor te krijgen, alleen die vind ik erg prijzig. Je zou ook de usb-aansluiting van je televisie of pc/laptop kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Docking station aangezien de batterij niet los te krijgen is.