Hoe is de kwaliteit van de spellen op de Playstation 2?

Ik overweeg een playstation 2 te kopen, aangezien ik de PS3 te duur vind voor het aantal keer dat ik het gebruik.

Op de PS3 zijn de games super mooi en zijn ze grafisch fantastisch. Maar hoe zit dat met spellen voor de PS2?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op dE ps2 is de kwaliteit natuurlijk lager, maar het is best te doen. Nadeel is dat de nieuwste spellen niet meer op ps2 uitkomen. Daarom zou ik nu geen ps2 meer kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook een Xbox 360 kopen die zijn goedkoper, en hebben net zo'n mooi beeld als een PS3.