Wat is een leuke clan voor MW2? (zie omschrijving voor meer info)

Met leuk bedoel ik een clan zoals lagX. Zijn er andere van zulke clans en zouden er ook nederlandse zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit zelf ook in een clan. Maar Speel jij op De Computer, Playstation, Xbox of Wii
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xbox. Had ik eigenlijk moeten melden

Het beste antwoord

Ik heb bij DFO gezeten. (Delta Force Outcasts) Ik had door dat ze niet goed bezig waren en iets daarna waren ze gestopt. Maar er zijn heus genoeg clans. In mijn bron zit 1 van de populairste sites voor gamers.

Toegevoegd na 34 seconden:
Waar je clans kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

DutchElitePros daar zit ik in is een nederlandse clan voor mw2 en veel andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een Nederlandse Clan.
Op de PC.

www.boeie.eu

Ik zit er zelf ook in, Als je goed genoeg bent, Aardig en Ervaring kunnen we het met de Leaders overleggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel moet je betalen bij je clan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interessant