Wat is een leuke online race game voor de pc?

Mijn buurjongen is verhuist en we wonen nu 2,5 uur van elkaar ik speelde altijd race games met hem op de PS3 .. Nu hij niet meer om de hoek woont willen we een online race game voor de pc zodat we toch nog samen kunnen racen... Hebben jullie enig idee? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Trackmania (nations/united)

Gratis en betalen je kan kiezen. Ik vind ze erg leuk :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LFS live for speed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Need For Speed World is een aanrader, het is gratis en uitgebreid.