M'n gamecube controller slaat door. Wat kan ik hieraan doen?

Hij "luistert" zeg maar niet naar wat ik wil doen. Hij doet ook dingen uit zichzelf. Als in dat ie de analog sticks zelf de andere kant op duwt enzo, zelfs als ik niks doe. Meestal slaat ie dan ook door en kan ik niets meer selecteren omdat het dan maar niet stil wilt staan. Opnieuw instellen van de controller instellingen bij 't spel heb ik al geprobeerd, maar na een halve minuut gaat ie weer gek doen. Wat is dit en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
is het een originele controller of een goedkope namaak? Ik heb zelf veel problemen gehad met een goedkope controller van BigBen.
Rutge
12 jaar geleden
Een PS3 kopen.

Het beste antwoord

Denk dat deze controller wel aan een beetje rust toe is, dat je beter een andere kunt kopen.

Je hebt de analoge stick ook al gerest meen ik te lezen? (Zie de handleiding voor meer details...)

Toegevoegd na 25 seconden:
gereset, moeilijk he, tikken, hehe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nieuwe halen