Zijn deze systeemeisen (ruim)voldoende voor Battlefield 3?

Windows 7 Home premium 64-bit SP1
Pentium Dual-Core CPU E5400 @ 2.70 GHz
3,0GB RAM
Intel G45/G43 Express Chipset

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

zeker ;) maar hoe hoger je je grapics zet, hoe sneller hij vastloopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vergeet het met deze processor :) Onboard grafische kaart...
Neen je zal het NIET kunnen draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook op de website canyourunit.com kijken, deze website controleert je computer gegevens en vergelijkt ze met de minimum eisen en de aangeraden eisen.

Toegevoegd na 36 seconden:
EDIT: excuses, BF3 staat nog niet op de lijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows 7: voldoende

rest: sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mmh ja, het enige wat je moet doen is ehm,
een nieuwe processor inbouwen , meer werkgeheugen erbij en een betere grafische kaart is ook wel handig :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en processors die op dat moederbord werken zijn niet/amper meer te vinden, ddr2 is ook steeds moeilijker aan te komen... owjah en een nieuwe voeding om al dat geweld aan te kunnen.. zeg dan meteen dat ie een nieuwe computer nodig heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ja dat zou ik nou ook weer niet zeggen :P,
maar ja daar komt het uiteindelijk op neer :P:P
Voor alle games kun je kijken op: www.game-debate.com/games, heel handig die site!