ik zou als ik jouw was zoiezo voor battlefield 3 gaan, dat spel word hartstikke mooi, heel leuk online(16 tegen 16) ook heel echt met instortende gebouwen en natuurlijk de 'Bullet Drop' sniperen waarbij je moet rekening houden met de luchtdruk, dus hoe verder de man van je af staat, hoe hoger je moet mikken om hem te raken. veel realistischer dan bij bijv. Cod.
ik ga in elk geval voor deze game!!

ps. Fifa 12 word ook wel vet maar dat is geen actie game
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Little big planet, Harhawk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Saints Row, Assassins Creed en Bad Company vind ik persoonlijk heel vet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
red dead redemption vind ik top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
InFamous 1 en 2, UnCharted, Killzone 3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LA Noire, GTA 4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde bijna al de bovenstaande games noemen. Maar was dus al gedaan :p God of war is erg goed en niet meer erg duur. Ook dead space 1 en 2. En als je van fighting games houd is tekken 6 ook erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FIFA 12 zal bijna uitkomen, evenals mw3!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
binnenkort Call of Duty Modern warfare 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield bad company 2
vind ikzelf iets beter dan call of duty black ops
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
battlefield 3 of modern warfare 3(komen binnekort uit), uncharted(1,2 en deel drie komt binnekort uit) of killzone 3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niks overtreft MW2. maar mw3 komt 8 nov en bf3 28 okt en skyrim 11.11.11 maar special forces is ook prima! (nadeel is dat het achter de speler vandaan gespeeld word)
Bronnen: