Ik wil graag The legend of Zelda Ocarina of time spelen voor de DS op de computer hoe moet dat?

ik kan het niet op de DS spelen omdat ik een DS light heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download een N64 Emulator, en download Ocarina of Time, veel verschil zit er niet tussen de 3d versie en de orginele, slechts wat betere graphics ;)

Het beste antwoord

Wat jij wilt doen is een Nintendo DS op je pc simuleren. Engelse woord to emulate. Je hebt dus een NDS emulator nodig en een ROM van Zelda. Je kunt deze allebei downloaden. De legaliteit hiervan is een beetje grijs. Het mag wanneer je de originele spel en spelcomputer ook in bezit hebt geloof ik.

Ik weet dit niet zeker dus ik geef je geen download link. Je kunt het zelf ook makkelijk vinden door te googlen naar "Download Legend of zelda Ocarina of time NDS ROM" ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan nog niet. Ocarina of time is voor de 3ds, en daar is nog geen goede emulatie voor