Kun je overal interneten op een PSP??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stel je vragen over psp eens in 1 vraag, in plaats van heel het spel hier vol te vragen met afzonderlijke vragen. DANKU

Het beste antwoord

Nee. Op een PSP kun je alleen op internet als je ergens bent waar Wifi is. Als dat er niet is, kun je niet op internet. Veel winkels hebben dit tegenwoordig wel, ook restaurants zoals McDonald's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee alleen met wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen als er wifi is