hoe call of duty world at war updaten?

hey ik kan nog niet alle maps spelen dus wil ik graag mijn call of duty updaten, wie weet een goeie site en welke moet ik dan downloaden om alle mappen te spelen? en waar zit de zombie mode? welke mappen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.strategyinformer.com/pc/patches/callofduty5/patch.html

http://www.fileplanet.com/196497/190000/fileinfo/Call-of-Duty:-World-at-War---Fileplanet-Zombie-Mappack

Toegevoegd na 1 uur:
je moet ze in volgorde downloaden, als je de site opent met de patches begin je vanonder bij 1.1 als de setup zegt dat je de versie al hebt dan ga je naar boven 1.2 tot je kan verder patchen je moet dus zeker 1.7 geinstalleerd hebben.
kijk eens waar call of duty world at war geinstalleerd is rechtsklik op call of duty exe en kijk welke versie je hebt.
Vergeet ook punkbuster niet.
Die mappack gewoon installeren, extracten waar de maps van call of duty staan.
Ik vermoed dat je zal kunnen online spelen met die maps. Je zal eens moeten kijken bij Multiplayer en singleplayer of ze erbij staan.