kan iemand mij helpen met mijn wii???

ik heb sinds kort een wii alleen ik kan er geen spellen mee spelen. bij elk spel dat ik er in doe start hij wel gewoon maar krijg ik daarna de foutmelding: the game disk could not be read. please read the wii operations manual for more information.
nederlands: de spel schijf kon niet worden gelezen. lees de Wii-handleiding voor meer informatie. maar ik kan het niet vinden weet iemand wat ik moet doen??

alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wie o wii
ikke helaas nie maar hoop wel dat het je gaat lukken

Antwoorden (4)

Heb je de Wii wel goed staan? Je kunt hem rechtop zetten of plat liggen. Kijk ook eens of je de disc er wel goed insteekt. Misschien stop je de disc op de kop er in?

Als dit allemaal niet werkt zou ik teruggaan naar de winkel. Je hebt nog garantie.
Kimath
12 jaar geleden
Misschien dat de discs beschadigd zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij doet het zelfde bij spellen van een vriend
Als het een 2ehands wii was kun je hem het best even laten 'ombouwen' daarna de spellen die je al bezit downloaden ( in dat geval niet illegaal) en spelen vanaf een usbstick of externe harddisk. Ombouwen via software kan al op heel veel plaatsen voor 10/15 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je de spellen verkeerd in doet is dit niet het geval dan is je lens kapot dan adviseer ik om je Wii te laten na kijken