Hoe kan ik het verhelpen dat als ik transformers war for cybertron speel op de pc het beeld niet heel traag doet?

Als ik aan het spelen dan reageerd het spel heel traag. Het beeld blijft de hele tijd hangen hangen. Ik hoop dat iemand me kan helpen want het is heel iritant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De graphics kwaliteit op zijn laagst doen bij instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle instellingen op low graphics zetten en als dat nog niet werkt dan een nieuwe computer kopen of nieuwe GPU / nieuwe CPU / meer geheugen.