Moet je een easycap aansluiyen op je ps3 of op je televisie om gameplay op te nemen?

Ik wil graag gameplay opnemen op mijn ps3 maar ik heb een computerscherm op mijn ps3 aangesloten, kan ik dan gebruik maken van een easycqp of moet ik daar perse een echte tv voor hebben vanwege de aansluitingen? Heeft iemand hier ervqring mee? En weet iemand welke opneemapparaten er nog meer zijn voor ps3?

Toegevoegd na 19 minuten:
Easycap werkt dus niet... :( maar welk opneemapparaten zijn er nog mwer voor de ps3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zal dan met een "echte" tv moeten werken of een monitor die composiet ingangen heeft, dat zijn hele speciale monitor/tv combi's en die heb jij niet 99,999% gok.