Waar vind ik 3ds spellen?

Nu ik de r4 kaart voor de 3ds kan kopen, waar vind ik de spelletjes op internet hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ftdworld.net
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Op ftdworld.net kun je een spel zoeken. De NZB open je met bijvoorbeeld GRABIT. In grabit stel je een nieuwsserver in bijvoorbeeld de gratis nieuwsserver http://just4today.net/
Dan zal grabit beginnen met downloaden.
Als hij klaar is zet je het spel erop en spelen maar.

Ook kun je spotnet downloaden hier stel je ook een nieuwsserver in en daarna kun je een spel kiezen en downloaden drukken en dan krijg je het spel binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
kan dat nu nog steeds?