Hoe zorg ik ervoor dat ik het spel 'topgirl' kan instaleren?

Ik heb een iPod3 mijn zusje een 4. Ze zat de hele tijd een spelletje te speken topgirl genaamd maar ik kan die er niet opzetten weet iemand een mogelijkheid waardoor dat wel kan? Bv nieuwe software ofso?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst eens te updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps. Ik zou eens je 52updates updaten haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Liinde haha. Ja ik weet het

Antwoorden (1)

Je moet je iPod touch aansluiten op je iTunes en updaten naar iOS 4.3.3 dan zou het spel moeten werken;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus het is nu gelukt neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niet geprobeerd heb niet veel tijd gehad vandaag.