hoe komt het dat het bij gta sa er niet staat? (zie link)

http://www.youtube.com/watch?v=QmZbWAE1Iss&feature=related

Ik heb een ps2 maar volgens mij is het land en de missies hetzelfde als voor PC en voor de ps3 en welk console dan ook.
(ik heb op de PC alle missies gehaald)

Als je een missie er voor moet halen welke.

Toegevoegd na 48 minuten:
En hoe werkt het met het antwoord van robbienio

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

naar mijn mening is dit een zelf verzonnen map. Door de gebruiker zelf dus gemaakt en in GTA SA gezet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie onderstaande bron. Hier zou je bijvoorbeeld zelf maps kunnen maken.

Dit is waarschijnlijk alleen niet mogelijk voor jou PS2 of PS3 maar alleen voor PC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt allerlei mod's (modifications) installeren of zelf maken met bepaalde programma's, zoals ook degene van dit filmpje. Hij heeft dit dus zelf zo gemaakt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan er ook vanuit gaan dat dit niet echt bij het spel hoort: als je kijkt op dat radartje links onder, dan zie je dat er niets onder hem bevindt. Ook is het wel erg onrealistisch als je zoiets tegenkomt in een vrijwel realistisch spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een race map uit GTA SA Multiplayer. Helaas alleen te spelen op de PC! Omdat dit niet officieel van R* is. Maar je hebt het spel voor de PC? Dan kan je hieronder de multiplayer downloaden. Hierin kan je racen tegen elkaar, schieten en nog veel meer. De multiplayer is vrij simpel te installeren en is gratis te downloaden. Vorig jaar veel gespeeld...

In deze multiplayer zitten veel van dit soort race tracks, best wel lagge als je hier met 30 man overheen aan het scheuren bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een mod