Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand iets voor me doen met black ops

Ik kan geen black ops online doen en heb van alles geprobeert om het te spele.
Nou viel me laatst op dat op zowel me hoes en me cd rechts bovenin geen (xbox) live staat. Zouden mensen die online kunnen a.u.b. Even op hun hoes en cd kijken en dan in een reactie(antwoord) kunnen zetten of ze hel wel of niet hebben.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
492

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Neen, dat staat er niet op. Dat staat nooit meer op die nieuwe hoesjes denk ik. Ook zou het mij verschrikkelijk verwonderen moest er een niet-online versie bestaan van dit of gelijk welk ander spel.

Ben je wel zeker dat je een Xbox-live gold account hebt? Anders nog eens alle verbindingen controleren en desnoods terug naar de winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je mischien verduidelijken wat je met verbindingen bedoelt? Wat dat kan meerdere dingen betekenen. En terug naar de winkel kan niet want ik heb het online gekocht:P

Andere antwoorden (3)

Ben je mischien gebanned van xbox live
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet want ik kan gewoon met iedereen chatten enzo en ik kan wel gewoon MW2 online doen
Misschien staat je nat-type op strict, dan kan het zijn dat je niet online kan omdat je internet verbinding de poort die black ops gebruikt gesloten heeft. Je moet dan even kijken op je computer bij je router en dan de poort van black ops openzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er hoeft geen xbox live te staan. Mischien ben je gebanned dan kan je nooit meer online.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding