silver kun je wel online zitten en zo en alles doen behalve online gamen dus voor de niet hardcore gamer geen probleem
silver is ook gratis
gold kost 60 euro per jaar maar je kunt alles ermee doen

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry met silver kun je niet alles doen je kunt niet op twitter facebook geen films downloaden je begrijpt wat ik bedoel
dus ik zou voor gold kiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grote verschil is gamen tegen elkaar online ma verder niet veel zoal je kan van enkele extras profiteren als soms van extra korting etc