Hoe moet je je vingers houden als je een Xbox 360 controller gebruikt? Iemand tips?

Als ik een Xbox 360 controller vast heb, dan zit ik altijd heel raar met mijn vingers... Iemand tips?

Toegevoegd na 21 uur:
Please! Iemand help!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een PS3 nemen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook (een van de) redens dat ik voor een PlayStation 3 heb gekozen: de controllers zijn gewoon stukken beter en je hebt er geen batterijen voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, oké, maar met Play en Charge Kit hoef je geen batterijen te gebruiken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik persoonlijk ook...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook :p 3-2 voor onsxD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, maar daar gaat het niet om...
Kunnen jullie mij niet helpen met een foto ofzo?

Antwoorden (2)

2 handen vastpakken, 4 vingers van beide handen onder de controller, je duimen boven de controller.
Met je linker duim bedien je de linker stick, en moet je rechter duim bedien je Y, B, A en X en de rechter stick.
Met je linker wijsvinger bedien je de linker trigger en linker bumper. Met je rechter wijsvinger bedien je de rechter trigger en rechter bumper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, en hoe bij Shooters als Call of Duty dat je bijvoorbeeld snel van wapen moet kunnen wisselen of moet kunnen duiken ?
Zó ongeveer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, nu met controller in je handen dat ik het ook kan zien... Want ik ga Black Ops spelen, en dan moet ik ook snel van wapen moeten kunnen wisselen of snel kunnen gaan liggen... Want als ik dat alles met mijn rechterduim moet doen, gaat dat niet helemaal goed komen...