Weet iemand of je met de Wii U ook oude Wii spellen kunt spelen?

Misschien wist je het nog niet maar er is een Wii U in productie, met beter graphics en een extra nieuwe soort controller. Nu was mijn vraag: Weet iemand of je met de Wii U ook oude Wii spellen kunt spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Maar je kunt geen Gamecube spellen meer spelen op de wii U.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

jup dat kan op de wii u oude wii games spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Wii is backwards compatible met Game Cube spellen en zo zal de Wii U dat zijn met gewone Wii spellen. Wat wel gek is is dat de Wii U geen DVD's en BluRays kan spelen.