Is deze Hauppauge HD pvr goed?

Ik vraag me af of dit de hauppauge pvr is die iedereen op youtube gebruikt. Dit is de goedkoopste die ik vond. Maar de duurste ziet er heel anders uit. Ik heb gevonden:
De Hauppauge HD PVR neemt video van kabel- of satelliet- Settop-Boxen op de harde schijf van een computer in gecomprimeert H.264 formaat op. De HD PVR wordt via Component Video (ook bekend als YPrPb), S-Video of Composite Video met de Settop-Box verbonden en kan in resoluties beginnend van standard definition (480i) tot en met high definition (1080i) bij een gegevensoverdracht van 1 MBit/s tot en met 13 MBit/s opnemen.

De HD PVR gebruikt het opnameformaat H.264 met AAC geluid en slaat die opnames met de extensie .ts op de harde schijf op. TS bestanden kunnen op de beeldschermmonitor weergegeven worden of in het Blu-ray formaat AVCHD - voor het branden op een DVD - geconverteerd worden.
De HD PVR wordt met de software ArcSoft's TotalMedia Extreme (TME) en MediaConverter uitgeleverd. TME wordt voor het opnemen van video's en voor het weergeven van de opgenomen video's op de beeldschermmonitor (onder verwending van de Theater functie van TME) gebruikt. U kan uw video-opnames ook in AVCHD formaat op handelsgebruikelijke DVD's branden, om deze dan op een Blu-ray Player weer te geven.
ArcSoft MediaConverter kan ook voor het omzetten in andere videoformaten gebruikt worden, zoals bijvoorbeeld een formaat voor de weergave op een iPod, Playstation 3 of Xbox360.....

Weet iemand of deze pvr goed is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

jep dat is de goede. deze gebruiken de meeste mensen. maar de kwaliteit ligt meestal ook aan hoe je tv is. En hoe je je filmpje rendert (weet niet of dit goed geschreven is (A))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok bedankt ;)