Hoe instaleer je xbox live gold?

Ik heb zo'n kaartje voor een jaar gekocht en heb zo'n beetje elke site doorzocht maar vond geen antwoord.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Instellingen, Account, Redeem code en dan vul je de code met 25 letters en cijfers in

Het beste antwoord

Zorg dat je Xbox console verbinding heeft met Xbox Live. Voor informatie over hoe je verbinding maakt met Xbox Live ga je naar Connect to Xbox Live. Zorg dat je de gegevens van je Microsoft Passport-account bij de hand hebt voordat je je Xbox Live lidmaatschap aanmaakt. Je hebt al een Passport als je één van de volgende dingen hebt:
◦Een Hotmail account
◦Een MSN account
◦Een Xbox.com account.

Als je nog geen Passport hebt, ga je naar www.passport.net om er een aan te maken.
◦Ga naar My Xbox en selecteer je Xbox profiel. (Als je nog geen profiel hebt kies dan create profile en volg de instructies op het scherm).
◦Selecteer Join Xbox Live (Lid worden van Xbox Live) en volg de instructies op het scherm.
◦Als je profielnaam al door al door iemand anders op Xbox Live wordt gebruikt, krijg je de optie een nieuwe gamertag te kiezen. Hier kun je je gamertag veranderen. Daarnaast moet je gegevens zoals het e-mailadres en wachtwoord van je Passport opgeven, je land of regio, je taal, je naam en je telefoonnummer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het via de pc doet:
◦Ga naar www.xbox.nl
◦Klik rechts boven op aanmelden en log in met je Windows Live ID.
◦Klik in het menu op "mijn xbox" en kies vervolgens "Code inwisselen" of klik hier om direct naar de redeem code pagina te gaan.
◦Voer nu je prepaid xbox live code in en klik op "Inwisselen".
◦De code is nu succesvol ingewisseld!