wii controler: kan je een rode duo van nunchuck en controller gewoon gebruiken voor de nintendo wii wit?

kan je een rode duo van nunchuck en controller gewoon gebruiken voor de nintendo wii wit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Tuurlijk, dat kan gewoon. De kleur heeft niets ermee te maken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang het allebei officiële Nintendo controllers zijn (en niet van die goedkope neppe) zijn er geen problemen.
De kleur is alleen het plastic omhulsel langs buiten, de binnenkant is hetzelfde.
Kimath
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Met de goedkope controllers bedoel ik dingen als o.a. BigBen. Ik heb daar zelf problemen mee gehad, dat ze na een paar maanden tijden kuren kregen. In een spel ging je ineens rondjes draaien, terwijl je niet tegen de controlstick aan kwam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is jou plaatje van varkentje rund? Ik vraag het me al heel lang af haha!
Kimath
12 jaar geleden
Mijn plaatje is van GIR, een character uit de serie Invader Zim: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Invader_Zim_characters
Het is een leuke tekenfilm :)
Kimath
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=23CejJV6WFg
De kleur die ze eraan geven is alleen maar bedoeld op het mooier te maken. Het heeft gewoon hetzelfde systeem dus je kunt er gewoon normaal mee op een witte nintendo wii mee spelen!