Het vult elkaar niet aan, het is afzonderlijk van elkaar te gebruiken. Dus de vraag 'hoort het bij elkaar' zou ik zeggen nee. Een Wii-remote en een Wii hoort bij elkaar.

Maar de Wii en de NDS zijn zoals bovenstaande al aangaven beide van nintendo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja ze maken allebei gebruik van wifi en je kan er ook allebei op spelen alleen de nds is voor het spelen en de Wii om te sporten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ze zijn alle 2 van Nintendo, maar ze zijn afzonderlijk.