Op NU.nl staat dat de Playstation Store eind deze week weer online komt:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eind deze week dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou......juig maar niet te vroeg.Hij zou vorige week woensdag al online komen maar is nie gebeurd.Ga er maar van uit dat het binnekort is.Maar ff antwoord op je vraag:Ik zou gewoon w8en beter laat maar goed dan snel maar slecht als je begrijpt wat ik bedoel.In juni zou hij het zeker moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nu juni, einde van de week is het laatste nieuws, hou er rekening mee dat ze niet alleen de beveiliging hebben gefixed, maar dat ze ook ervoor gaan zorgen dat iedereen z'n gratis spellen kan downloaden zonder problemen en dat iedereen een maand lang gratis PS+ krijgt.