Hoe kan ik zien welke gamertags nof beschikbaar zijn op Xbox Live?

Ik wil graag mijn gamertag veranderen. Ik weet dat dit 800 MS points kost, maar hoe weet ik of de gamertag die ik wil nemen nog beschikbaar is zonder ervoor te betalen, want als ik een nieuwe gamertag wil invullen dan moet ik eerst betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien moet je even kijken op de Xbox site en naar support ofzo gaan en dan in het ENGELS een brief naar hun mailen.