Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik probeer mijn externe harde schijf op de playtation 3 aan te sluiten maar dit lukt niet. Ik kan de bestanden niet vinden wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
899
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit probleem heb ik ook! Ben ook op zoek naar een oplossing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet hij wel je hdd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik onze harde schijf aansluit op de ps3, en ik wil een film zien, ga ik naar het film menu, ga naar het icoontje harde schijf, en druk op het driehoekje en dan alles weergeven.

als je alleen op de harde schijf icoontje gaat staan en dan op het kruisje drukt dan laat hij bij mij ook geen bestanden zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb dit ook al eens eerder geprobeerd, en als het goed is kan je geen externe harde schijf aansluiten op je PS3 omdat het bestandsysteem van je externe harde schijf anders is dan die van je PS3
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is al een keer gelukt om de harde schijf aan te sluiten. Dus het moet kunnen alleen lukt het niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.wikihow.com/Add-an-External-Hard-Drive-to-a-PlayStation-3 kijk anders even op deze site misschien helpt dat wat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je die HDD ondertussen een keer geformatteerd hebt als NTFS.
Wat wil je ermee?

Het belanhrijkste is dat je de externe schijf moet formatteren op fat32 wat betekent dat je geen bestanden groter dan 4Gb erop kan kopieren.

meer info:

http://www.wikihow.com/Add-an-External-Hard-Drive-to-a-PlayStation-3
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook niet alle bestanden zo maar vinden, de playstation laat alleen maar de films zien die hij kan afspelen als je in het film menu zit. Als je dus een .avi probeert te vinden in het muziek menu lukt het niet. Als je een .mkv film zoekt in het film menu zal deze ook niet gevonden worden omdat de PS3 native geen .mkv speelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Driehoekje indrukken en dan alles weergeven Klaar is Kees
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding