Ik heb een ipod touch 4g 8gb als ik de ipod aan de oplader doe, dan laat de ipod niet op, wat is er aan de hand?

Ik heb mijn ipod touch 4g 8gb bij bcc gekocht

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

1. Het zou zo kunnen zijn dat je oplader kapot is, maar aangezien ik er vanuit ga dat die ook nieuw is lijkt deze kans mij klein. Maar het kan uiteraard wel, dan zou ik even bij BCC langsgaan.

2. Bij een iPod (tevens ook bij iPhone) kan het een tijdje duren voordat de iPod weer aangezet kan worden, misschien is het dus een kwestie van tijd. Ik weet niet hoe lang je iPod al op de oplader ligt?

3. Uiteraard kan de iPod ook kapot zijn. Als je denkt dat dit het geval is, ook dan zou ik even bij BCC langsgaan.

4. Zit je oplader misschien in een computer die uitstaat? Zo ja, probeer het dan anders even met een computer die wél aanstaan. Zou misschien ook het probleem kunnen verhelpen.

Ik hoop dat je probleem hiermee opgelost kan worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je al geprobeerd om m in een ander stopcontact te doen? bij mij helpt het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer dit eens: de stekker derin daarna de homeknop inhouden en zonder de homeknop loste laten ook de aan/uit knop inhouden. Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga maar eens terug naar die shop. En als die er niks mee kunnen moet je eens naar een ipod maker in de buurt gaan (vind je zo ff op internet zoeken voor in een grote stad in de buurt daar zou er vast wel een zitten) Misschien heb je te hard aan die stekker gerukt ofzo, ik had toen ik kleiner was een een ds en ik rolde de opladers op, dat bleek er niet goed voor te zijn