Is nog niet bekenend, zal waarschijnlijk verteld worden op de eerst volgende E3 expo, die plaats vind op 6 en 7 juni.
Sony houd haar persconferentie als het goed is op 7 juni.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk eind 2012.
Eerst zou hij eind 2011 komen maar door de ramp in Japan waar Sony's hoofdkantoor zit, komt hij dus eind 2012.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij zou eind 2011 op de markt komen, maar door productieproblemen gaat Sony hem gefaseerd uitbrengen. Mogelijk meer info tijdens de e3, maar reken voor dit jaar maar niet op een release in Nederland. Ik schrijf veel over de ngp. Mijn berichten zijn via de onderstaande link te vinden, mocht jemeer over de ngp willen weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het niet maar ik ken iemand die het wel weet dus ik zal het hem vragen en dan zal ik het je zeggen