Nee, het werkt nu nog niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is wel een nieuwe update gekomen moet je wel doen ff.Waneer?De servers zijn lang niet actief geweest dus het zal nog wel een weekje ongeveer duren hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik vrees dat dit nog wel even gaat duren. Zelf vind ik Sony niet echt heel erg handig met de media omgaan. Zo krijg je een welkoms pakket gratis daar kan je 2 games uitkiezen van een lijst van 5 alleen deze lijst is nog steeds niet aangekondigd ook stellen ze de datum van online gaming steeds uit. Je kan naar het twitter account van Sony kijken (playstationNL) voor de updates.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat vandaag gebeuren! In de U.S. spelen ze nu al online! Nog een paar uurtjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland nog niet ze denken 20 mei
Het is momenteel in Nederland alleen nog mogelijk om de update te downloaden. Hierna kan je nog niet inloggen i.v.m. onderhoud. Dit zal waarschijnlijk in de loop van de dag wel kunnen, gezien de snelheid waarmee Amerika online is gekomen. Als je eenmaal kan inloggen zal je ook de mogelijkheid hebben om je wachtwoord te wijzigen. Aankopen doen in de shop zal nog niet mogelijk zijn. Verwacht word dat 1 juni alles weer operatief moet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is nog niet online. En de het duurt nog langer voordat de Store online is.

Toegevoegd na 20 uur:
Hij doet het weer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In barendrecht ( 5 minuten van Rotterdam ) doet het het al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hier wel :) (limburg)