playstation network gegevens

ik heb een vraag ik heb geen creditcard of bank gegevens opgegeven bij playstion network maar nu is mijn vraag kunnen ze wel met mijn gegevens mijn bank giro gegevens achter hallen en leeg hallen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik kan je verzekeren dat dit niet kan! Niemand kan geld zonder internetbankieren of betaalkaart geld van je rekening afhalen.

Ook al zou je wel creditcard gegevens hebben doorgegeven dan krijg je gegarandeerd je geld weer terug van de bank, je bent immers verzekerd bij fraude door derden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn meer dan een miljoen creditcards geregistreerd via psn dat ze specifiek de jouwe kiezen is klein en als je playstation hackt doe je dat waaschijnlijk niet om mensne hun creditcards leeg te halen check ook je uitgsven via ICS en als je merkt dat er grote bedragen worden afgehaald meld het aan sony nederland en blokkeer je creditcard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag beter lezen hij heeft geen credit card -_-
Nee, dat kan niet! Al had je je creditcard gegevens ingevuld, deze gegevens worden gecodeerd opgeslagen! Het zou honderden jaren duren om de data te decoden!

Eb bij een bankrekening kan het so wie so niet omdat je daar toch je pincode voor nodig hebt. En dat weet niemand, behalve jij!

Niks aan de hand dus ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij EB heb je geen pincode nodig, wel tancode.