iPad 2 kopen

Ik heb nu een iPod en wil graag de iPad kopen. Ik heb alles opgezocht. Deze iPad wil ik:
Witte iPad
Van Apple
32 gb
Wifi (geen 3G)
En wat snoertjes

Kan ik de iPad het beste online of bij de winkel halen voor als er fouten inzitten en waar zijn de levertijden het kortst
Is het handig om hem te laten verzekeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon op apple.nl bestellen. Met garantie en al
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de vraag waar je de iPad 2 kunt kopen kan het volgende bericht je wellicht helpen: http://www.ipadkopen.com/nieuws/ipad-2-kopen-prijzen-en-verkooppunten

De iPad 2 is momenteel uitverkocht, echter worden online verkopen nog regelmatig geleverd. Sommige winkels krijgen ook sporadisch een voorraad, maar dan moet je stad en land afbellen/doorrijden.

Je bent zowel bij een online aankoop of offline aankoop als consument op dezelfde wijze beschermd. Online aankopen kun je zelfs binnen 2 weken zonder opgaaf van reden altijd terugsturen, staat in het burgerlijk wetboek. In winkels doen ze daar altijd wat moeilijker over.
Je iPad is standaard 90 dagen verzekerd (volgens de NL wet een jaar, maar dan moet je wat harder op de tafel slaan wil je hiervoor in aanmerking komen). Je kan deze uitbreiden met het Apple Care Protection Plan.