Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Xbox 360 Slim 4gb

Ik wil online een spel kopen BF1943, als k hem koop is de download maar 500mb, er word ook gezegt dat je een harddisk nodig hebt, nu heb ik 4gb ruimte, kan k hem dan wel downloaden en spelen of moet ik weer geld uitgeven voor een schijf van 250gb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
976

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

500 mb is een halve gb dus zou hij erop moeten passen tenzij je er meer dan 3.5 gb op hebt staan.

Toegevoegd na 9 minuten:
ik zou het risico niet nemen dat er wel een harde schijf in moet zitten, alleen wel rot als je daarvoor weer geld uit moet geven. Ik denk dat het ook wel kan zonder, maar zeker weet ik het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, gaat mij er meer om of me xbox gaat zeuren dat er een hardeschijf in moet zitten? omdat dit bij aanschaf specifiek word vermeld...
koop een ps3
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die 4gb is geen harde schijf. Als je iets wil downloaden of updaten moet je die van 250 kopen. Ik ga niet uit leggen waarom. Het is wel zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding