Ik kan op mijn Playstation geen verbinding maken met Playstation Network. Maar mijn internet doet het wel. Wat is het probleem en wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik had gister middag hetzelfde, psn lag een bepaalde tijd eruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

miss moet je naar instelling-netwerk instelling- verbinding testen of een van die andere, en opnieuw verbinding maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien ligt het aan je NAT type. Je moet 2 hebben om goed online te kunnen gamen. Dat kan zien welke type je hebt bij verbinding testen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sluit je PS3 aan op het internet via een Ethernet-verbinding.
Volg als je een Ethernet-breedbandverbinding hebt deze instructies op om met je PS3 online te gaan.
Zorg er wel eerst voor dat je een Ethernet-modem of -router en een Cat5-Ethernet-kabel hebt.
Ga vanaf het Beginmenu van je PS3 naar Instellingen > [Netwerkinstellingen] > [Internetverbinding] en selecteer [Inschakelen].

Blader omlaag naar [Instellingen internetverbinding] en druk op de X-toets. Er wordt gevraagd of je wilt doorgaan. Selecteer [Ja].
Selecteer [Eenvoudig] als er om een [Instelmethode] wordt gevraagd. Vervolgens wordt er gevraagd naar de gewenste verbindingsmethode. Selecteer [Verbinding met kabel].
Sluit een Ethernet-kabel (apart verkrijgbaar) aan op de LAN-aansluiting aan de achterzijde van je PS3 en op de LAN-aansluiting van de internet router. Ga naar het scherm [Adresinstellingen] en selecteer [Eenvoudig]. Het PS3-systeem geeft nu de netwerkinstellingen weer. Druk op de X-toets om deze op te slaan.
Druk op de X-toets om de verbinding te testen. Als de test is geslaagd, heeft je PS3 verbinding met het internet.
Opmerking: als de test mislukt, moet je mogelijk het MAC-adres van het PS3-systeem invoeren. Zie de handleiding op eu.playstation.com voor informatie over het achterhalen van het MAC-adres.

Verder kunt U nog eens opzoeken of de PS software niet geupdate kan,worden.Ontdek hoe je het MAC-adres van je PS3-systeem kunt achterhalen.
Alle apparaten die verbinding met het internet maken, dus ook je PlayStation 3, bevatten een netwerkadapter. Elke netwerkadapter heeft een eigen unieke code aan de hand waarvan de adapter kan worden geïdentificeerd en deze code heet het MAC-adres.
Voer deze stappen uit om het MAC-adres van je PS3-systeem te achterhalen.
Selecteer Instellingen in het Beginmenu van je PS3.
Blader omlaag en selecteer [Systeeminstellingen].
Selecteer [Systeeminformatie]. Het MAC-adres wordt hier weergegeven. Noteer de gehele code, inclusief dubbelepunten Mijn laatste tip is : heel af toe is de Firewall letterlijk en figuurlijk de "spelbreker"

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het playstation network is gehackd door internet piraten het is erg ernstig omdat er mensen mee worden bedrogen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteren lach het PSN Netwerk eruit.