Kan nintendo je 3ds kan uitschakelen als je een r4 gebruikt?

Ik las hier pas een nieuwsbericht over , maar klopt dit ook echt , of gaat het alleen om bepaalde merken

Om precies te zijn , ga ik dit kaartje kopen
http://www.console4fun.nl/shop/M3i-Zero-voor-DSi-XL-3DS-+-4GB-Micro-SD-p-17584.html

En las ik het hier:
http://www.nu.nl/games/2462385/3ds-met-illegale-software-kan-onbruikbaar-worden.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb zelf een 3ds en heb een r4 kaart die kan er gewoon op maar alleen is het niet 3d daarvoor moet je arparte spelletjes kopen, maar ik weet niet of het werkt bij de kaart die jij wil kopen..... veel succes ermee ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via mp heeft mijn dochter een ds aangeschaft. Er is een bult spelltjes bij geleverd op zo'n kaartje. Ik kende dat systeem niet. Ik kocht zelf altijd origineel.

Dat nieuwe kaartje is erg storingsgevoelig. Bovendien kan je niet op een normale manier tussen de spellen over schakelen.

Al met al vind ik het geen succes