Als ik op de PS3 de gratis online pas verzilver (Fifa 11) om online te spelen, kan een ander PS3 profiel dat ook?

De situatie is dat we 2 profielen hebben op de PlayStation 3, maar nu willen we Fifa 11 online gaan spelen. Daarvoor krijgen we de melding dat je een gratis online pas kan verzilveren die niet overdraagbaar is. Verder kun je ook een online pas kopen.

Nu is m'n vraag of die pas enkel voor één PSN account geldig is of voor heel de PS3 zodat er op die andere PS3-profiel ook online gespeeld kan worden zonder zo'n pas te hoeven aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hoeft geen pas te kopen voor elke gebruiker op je ps3:

Do I need an unique Online Pass for every user on my console?

No. One Online Pass will give online access to multiple users logged into the console where the Online Pass was first activated (subject to the console manufacturer’s and EA online terms of service).

Also, the user that activated the Online Pass will be allowed to access online features on other consoles (of the same manufacturer) by logging into the same account credentials that they used when they enabled the Online Pass.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De pas is slechts voor 1 account in te voeren helaas.
Wil je op de andere account ook online zal je nog een pas moeten aanschaffen (ongeveer €8,-)

(zelfde probleem hier)