Wat zijn de beste instellingen voor gta iv als je een trage pc hebt.

Wat zijn de beste instellingen voor gta IV als je niet zo'n goede pc hebt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt het beste gewoon alles op het laagste zetten, dan weet je zeker dat het spel goed loopt.
Deze vraag is verder niet te beantwoorden, omdat ik geen idee heb wat voor pc je hebt.
Begin met alles op het allerlaagste, en dan 1 voor 1 dingetjes wat hoger zetten tot het trager gaat. Dan weer een stapje terug en het staat goed. Succes.
Kimath