Zijn er verschillen soorten playstation 3?

Ik ben dus echt een leek op het gebied van playstations. mijn neefje wil een Playstation voor zijn verjaardag en nu dacht ik even kijken of we met de hele familie die kunnen geven. Maar bestaat er 1 model of verschillende soorten?

13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

je hebt de slim-line en de oude soort. de slim-line is compacter en heeft meer geheugen. op deze wikipedia pagina staan alle modellen en de verschillen er tussen.
misschien een tip er eens op te kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verschillen in geheugen. En j hebt de slim line. Is een kleinere ps3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon bij mediamarkt ofzo kijken voor een leuke aanbieding, voor de rest heb je verschillend geheugen, maar hoe meer geheugen, hoe hoger de prijs...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je hebt de slim. Die is kleiner en stiller dan de gewone ps3. De verschillen in geheugen maken niet zo uit, de goedkoopste is ook goed. Je kunt ook op marktplaats kijken. Dat is veel goedkoper. Ik ken iemand die kocht er een met 2 controllers en 4 games voor 250 euro (een slim)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goeie prijs wil weten zou ik naar www.budgetgaming.nl gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je hebt de slim en de phat ik heb zelf slim die is kleiner stiller en nieuwer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je hebt verschillende soorten ps3 ik heb de ps3 slim 250 gig. De ps3 slim is de nieuwste , hij is dunner sneller en gaat minder snel kapot . Oudere ps3 gaan sneller kapot maar kunnen wel weer ps2 games spelen. Het antal gig is niet erg belangrijk aan 150 gig heb je al meer dan genoeg voor een standaard gamer .
Veel suc6
Groetjes jim
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je hebt de oudere dikke ps3 en de nieuwe dunne
maar opzich kwa geheugen geen anders