Hoe laad je een Xbox 360 controller op?

Zit er over te denken om een Xbox 360 te kopen mAar zit er in de doos en kabel bij om de controller op te laden?
BVD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Nee er moeten batterijen in , maar in de winkel kun je wel een special oplaad systeem kopen. Dan hoef je nooit meer batterijen te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan in de winkel voor 20 euro een accu en oplader kopen scheelt je heel wat batterijen. Er zijn trouwens ook gewone controllers met draad verkrijgbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt op batterijen en je connectie is slecht. Ik gebruik
Nu play en charge. Je krijgt dan een accu die je 1x volledig moet opladen en dan kan je volgens mij 36 uur spelen. Als je het draadje eraan
Doet met de accu erbij kan je onbeperkt spelen. Je kan ook alleen het draadje aan de controller doen zonder accu ^ onbeperkt. Komt er op neer dat je met 2 controllers kunt spelen 1 met draad en 1 met accu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Connectie is echt totaal niet slecht hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij speelt die van af 10 meter vandaan :P