Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een draadloze usb charger voor de iphone?

Ik bedoel NIET zoiets dat je een iphone ergens op moet leggen. (zoals dit zie link)
http://www.nonplusultra.nl/product/powermat-portable-mat/33295/

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik bedoel eigenlijk eigenlijk een usb stick dat je in dit doet.
(zie afbeelding)

Het maakt niet uit of er iets in de iphone moet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
835
Amadea
13 jaar geleden
En zet er even bij dat je meer wilt dan Ja of Nee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan m ook ergens in leggen.... ze hebben ze in groen en grijs en staan op wieltjes..... tenzij je een serieuze bezoeker bent op GV, dan bestaan ze gewoon niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat op de foto is niet draadloos,
daar moet je dat usb draadje in doen wat je normaal in de pc doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals op die foto is natuurlijk niet draadloos, je moet de stekker in het stopcontact doen en dan met een usb-kabel dat kastje met de iPhone verbinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat bestaat niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een charger kan nooit draadloos zijn. Dat zou nl betekenen dat je elektriciteit door de lucht kunt transporteren. Zou wel mooi zij al;s dat kon. Had je niet zoveel draden in huis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn een soort spare batterijen die je aan de achterkant van je iphone klikt en dan laatie op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem inderdaad nergens op wil leggen, zoals je zelf aangeeft, dan lijkt me dat zo'n draadloze oplader niet bestaat. Wat jij wil is dat je hem gewoon in je broekzak kunt laten en dat hij dan opgeladen wordt, dat is nog niet uitgevonden.
Maar zoals gezegd: ergens opleggen gaat wel, je moet dan wel nog een of ander hoesje om je iPhone heen hebben. Echt makkelijk vind ik dit persoonlijk niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding