Hoe laat je een PS3 controller (zie omschrijving)

Weten jullie een oplader die heel goed werkt ofzo voor 1 controller. Onder de 25 euro of miss wat hoger.
Of misschien weten jullie een Dualshock 3 (PS3 controller)
die bedraad is en dat je niet hoeft op te laden.

Toegevoegd na 50 minuten:
Hoe laad je sorry

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Kimath
13 jaar geleden
Waarom plaats je elke keer dit is niet mijn account onder je vragen? Van wie is deze account dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XD. geen idee volgens mij van mijn zusje of zo en kwam steeds niet op mijn account. :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb maar 2 keer gevraagd

Het beste antwoord

Inderdaad het is wat bartdingen zegt: Bij een Ps3 controller zit een mini-usb aan de voorkant, als je naar bijv. dynabyte of zelf mediamarkt gaat dan zie je als snel een usb naar Mini-usb kabel. Deze kun je dan vanaf je Ps3 in je controller steken, en laad zo op :)
Raar dat ik een Xbox360S gebruiker ben, gamers onder elkaar ;P
Foto zit erbij waar je op kan zien welke je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

koop een draad erbij zodat je tijdens je spel ook laadt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een PS3 koopt, zit hier een mini-USB kabel bij. Deze kun je in de voorkant van je PS3 stoppen en in de controller. Zo laadt deze op tijdens het spelen.

Diezelfde kabel kun je ook aansluiten op je computer, je TV en natuurlijk op een USB-adapter (die je in het stopcontact steekt). Deze zijn in bijna iedere elektronica winkel te krijgen voor nog niet eens een tientje.