Move voor de PS3, is dat nou wat?

Heeft het nu zin om voor de pakket te gaan waarbij je de PS3 met Move starterpakket koopt? Is het leuk, dat Move?
Wie heeft ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik begin met vertellen dat je aan het startpakket niet heel veel hebt.Het is wel een goeie om te kijken wat voor spel je leuk vindt ! de demo's zijn niet groot en je zal je snel toe zijn aan een compleet spel.

Ik heb de Move al een tijdje in huis, en ben er nog steeds meer dan blij mee.
Ik heb Sports Champions,The Fight en Heavy rain en ben over alle 3 de spellen dik tevreden.
De Move controller reageert op elke kleine beweging die je maakt, dit maakt bijvoorbeeld tafeltennissen,disc golf (beide sports champions) en vechten met The Fight super realistisch.
Ik heb ook een vechtspel gespeeld op de xbox 360 kinect, maar daar moet je onnatuurlijk langzaam bewegen omdat de kinect camera het anders niet volgt.
Ik heb er een geweervorm (m16 achtig) bij waar je de move controller in klikt, dit maakt het mogelijk om heavy rain op een realistische manier te spelen (als je dit wilt moet je er ook een navigation controller bij hebben voor het navigeren in-game. lopen,bukken,sprinten enz.)
ik sta met de move regelmatig te springen als een malle in de huiskamer met mn 29 jaartjes.
en ik kan het je dan ook absoluut aanraden !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt in Heavy Rain bijna helemaal niet geschoten? Wat is dan de meerwaarde aan die "geweervorm"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helder, concreet antwoord. Ook het vergelijk met Kinect helpt me een beeld te vormen.

Andere antwoorden (2)

1. onderzoek eerst welke spelen er voor zijn
2. kijk dan hoeveel spelletjes je ervan leuk vind.
3. vind je het genoeg? dan koop je het.
4. vind je het niet genoeg dan koop je het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een Move gekocht, maar nog geen spellen omdat ik de spellen die in de winkel liggen mij nog niet aanspreken.
Games waar ik wel op zit te wachten zijn bijvoorbeeld Sorcery, dit lijkt me een erg leuk spel.
Games die ik al wel had en ook de Move ondersteunen zijn Heavy Rain, al ben ik me niet bewust van het bovengenoemde feit dat je er een pistool houder of wat het dan ook is voor nodig hebt. Er wordt bar weinig in dat spel geschoten.
Hustle Kings, een spel dat je via PSN kan kopen vindt ik niet goed werken, omdat de bewegingen die je moet maken om te schieten (het is een pool spel) helemaal niet natuurlijk zijn.
Verder zouden Killzone 3 en de nieuwe SOCOM ook compatibel met de Move, in beide spellen wordt wel geschoten, misschien dat dit je aanspreekt, kijk voor de release dates voor deze spellen op internet.