Is 4gb genoeg bij een Xbox?

Ik hoef alleen online te spelen geen dlc ofzo. Ik wil hem graag kopen met een spel maar is 4 gb wel genoeg opslag ruimte voor het spel of neemt een spel wel iets in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, dat is genoeg.

Als je tenminste geen dlc gaat gebruiken of heel veel online gaat zitten.

Sherlock
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je de XboX aanschaft zou ik even op de achterkant van een willekeurig aantal spellen kijken. Vaak staat daar de benodigde opslagruimte op. Bij mijn Playstation 3 heeft één spel bijvoorbeeld al bijna 5GB aan opslagruimte nodig. Bij de XboX ligt dat denk ik iets anders, maar ik zou het je wel aanraden. Zo kun je zelf zien of je het genoeg vindt of niet.