zijn de servers van call of duty modern warfare 2 voor PC en PS3 gebruikers gelijk, of hebben die aparte online servers?

ik heb PC, maat van me heeft PS3, maar willen tog graag tegen elkaar gamen. ik vraag het eerst even voor ik het spel koop:)

Mvg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

nee is onmogelijk. PC heeft eigen server, en PS3 ook, en Xbox 360 ook. Geen omwegen mogelijk, het kan niet. Jammer want ik wou ook dat het kon

Toegevoegd na 28 minuten:
En dat weet ik omdat ik een PS3 heb, een PC, Modern Warfare voor de PC en vrienden hebben hem voor de PS3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je dan niet zelf een server kiezen in het spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee jammer ja ik had ook het vermoeden maarja k wist het niet zeker. dat houd het op danku:) en voor mmm: ja dat kan wel maar de servers voor verschilende spelplatforms staan los van elkaar. dus je kan wel pc-pc games hebben maar die van ps3 is afgezonderd daar kan je dus niet bij.

Andere antwoorden (1)

Doorgaans zijn er hele series servers. Ik vermoed dat je wel zelf een server kan kiezen, als je dat wenst. Hangt misschien ook van het spel af.