Ja, dat is puur voor de X-box 360.

Kinect bestaat uit een camera en bijbehorende software voor de Xbox 360, waarmee de spelcomputer zonder controller is te besturen. Het is gebaseerd op een extra accessoire waarmee interactie met de Xbox 360 mogelijk is door middel van hand en arm-gebaren, gesproken tekst of door voorwerpen te laten 'zien' aan de camera van het accessoire. Het doel van Kinect is een breder publiek bij de Xbox 360 te betrekken. Microsoft bevestigde op 17 augustus 2010 dat Kinect op 4 november in Noord-Amerika[1] en op 10 november in Europa[2] beschikbaar zal zijn. In Europa zal de Kinect € 149.99 gaan kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat hij bedoeld op de nieuwe Xbox 360. En dat is niet zo. Hij kan ook op de xbox arcade, pro en elite. De aansluiting met de Xbox Slim is alleen beter dan met de andere Xbox 360'en.