hoe verover je de olie punten bij het spel command &conquer generals? en weet iemand hoe je het best usa level 5 bij het zelfde spel kan winnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Kimath
13 jaar geleden
Hier kun je vinden hoe je het beste die missie kan halen: http://www.gamefaqs.com/pc/556767-command-and-conquer-generals/faqs

Antwoorden (4)

Kijk eens op YouTube daar staan van alle spelen wel een filmpje. Ook voor jou ( probleem)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet volgens mijn gewoon soldaten er na toe sturen en dan de boortoren aanklikken dan wordt hij verovert
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
engineer naar toe sturen
ronron1212
13 jaar geleden
Prachtig spel als je het voor het eerst speelt duurt het even voor je alle level hebt gehaald. Is al weer lang geleden dat ik het heb gespeeld volgens mijn gaat het met een soldaat ook maar kan me vergissen
De olie... derricks? rigs? kan je veroveren door bij je barracks de Capture Building upgrade te kopen (met dat gele vlaggetje) en vervolgens je basic infantry (Rebel/Red Guard/GI) te selecteren en met datzelfde gele vlaggetje op het gebouw te klikken.

Voor die missie moet je maar ff op YouTube or IGN kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke fractie kan neutrale techbuildings capturen zoals dus de oil derick...

Hiervoor moet je eerst in je baracks de upgrade capture buildings hierdoor kunnen je infantry nu gebouwen capturen... (ook van de tegenstander handig!!!)

bij de missie je bedoelt Mission 5: Operation Blue Eagle?

Ik heb deze missie verslagen met een combinatie van
paladins tanks,snipers(pathvinders), range units.

de snipers rekent af met de infantry zoals de angry mob
Paladin tank rekent af met de tanks en rocket buggys
en range units met de defences

beetje zoals hij doet :
deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=rsZ91Ms8nts&feature=related
deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=jgwik33rBoo&feature=related